Pluggdag

Jag har egentligen inget att meddela idag, så jag fattar mig kort.

Pluggat en massa idag, blev klar med svåraste uppgiften iaf. Så nu kan man köra järnet med dom andra uppgifterna. Andra uppgiften är så gott som klar den med, håller på att leta lite fina bilder till den. Patrik fick stå ut med mitt gapande över att Excel inte ville fungera som jag ville. Men det gick det med, han guidade mig igenom misären.

Har hunnit gå en långprommis på ca 7km inklusive två korta joggspurter. Ska väl försöka hålla något sånär med prommisarna nu hade jag tänkt, har även bokat ett pass Zumba på torsdag.

En bild på min middag kan ni få idag, det blev Baconsallad med aioli.

Baconsallad, inget avancerat... Bara bacon, sallad, gurka, tomat, riven ost och hemmagjord aioli.

Kommentarer

Postat av: Moderkaka

Publicerad 2012-05-14 17:54:49

Jag vill oxå Zumba!!!


Publiceras ej