I'm the best

Shululuu!

Idag har jag ju varit och mördat armen på morgonkvisten. Det gjorde fasligt ont, haha... Det är inte ens förnamnet. Men jag led igenom det och nu hoppas jag att det ska bli ännu bättre efter detta. Jag har dock gryyymt ont nu, men jag brukar bli rätt mörbultat efterråt, det är ju trots allt stryk jag får därborta.

Såhär ser det ut efter man blivit misshandlad

Har suttit och klurat lite på uppgifterna till plugget, jag tror jag vet hur jag ska göra med allt nu, så det är bara att köra. Känns rätt bra. Tror jag kan bli klar ganska fort.

Jag köpte revben igår på Lidl, färdigmarinerade. Tänkte jag skulle göra i ordning dom idag då, till middag. Marinaden var väl ingen direkt hit, så jag förbättrade den med rätt mycket all around-krydda och en jävla massa bbq-sås. Förstekte dom lite innan jag stoppade dom i ugnen. Sedan tog jag ut dom ur ugnen efter ca en timme och JÄÄÄÄDRARNS vad gött det blev! Dippade dom i bbq-såsen också, det var så sjukligt gott alltså! Sparade några till sen också.

Ribs väntar på att bli klara

Muuuums, göttigt värre!

Kommentarer

Postat av: Moranisse

Publicerad 2012-05-10 18:56:48

Det är så här (med tanke på mörbultningen) att det som inte dödar en, stärker en. Bra nog så ökar din smärtgräns :-) Inge ont som inte har nå gott med sig. Vad gäller köttet så önska jag att jag skulle kunna gnaga benpiper meeen.... det går ej. Men det såg riktigt gott ut!


Publiceras ej