Älskar sommaren

Hej hej!

Vilka sköna och fina dagar vi haft i veckan! Hoppas det fortsätter såhär, då har vi snart sommaren här. Jag och Patan har varit ute och gått varje dag nu i en veckas tid och innan dess har jag varit ute själv och gått i ca en och en halv vecka. Känns jättekul att karln stöttar mig och hänger på, både med motion och maten. Så nu går det mycket lättare att vara utan fika och gotta. Första gången på nio år som han faktiskt vill motionera frivilligt, haha!

Tredje veckan utan karra och skit. Nu har jag iaf inget sug, tack gode Gud! Vi gick en långis idag på 7,84km, men nu har man fått upp flåset lite så nu går det grymt mycket fortare att gå.

Näe, nu ska jag plugga lite, snart klar med kursen!

Patrik tyckte att hans älsklingar skulle göra honom sällskap till middagen. :)

Kommentarer


Publiceras ej