Ny kamera

Hej hallå bloggvänner!

Hela sex dagar sedan jag skrev. Guess what, jag har hunnit fylla 26 år. OCH guess what more... Jag fick en systemkamera i present! Helt sjuuuukt! Blev så glad så jag trodde inte det var sant. Nu kan jag äntligen lägga upp fina bilder här.

Jag fick förstås en massa braiga och fina grejer. Jag fick bl a tallrikarna jag velat ha så länge, ett skitfint överkast, supersnyggt armband från Baglady och en massa smått och gott helt enkelt. Jättenöjd över alla presenter! Jag tror att det roligaste var att jag faktiskt inte önskat mig någonting i princip, så jag hade inte en susning om vad jag skulle få. Jag är ju som ett litet barn när det kommer till min egen födelsedag.

Lägger upp några bilder här, så kommer det väl lite eftersom i framtiden då.

Sigge

Katterna är skojiga att knäppa på!

Rätt kul att knäppa på sig själv också!

Kul att prova alla inställningar...

Såklart en närbild!


Kommentarer


Publiceras ej