Makeover

Tjabba!

Tänkte berätta vad jag gjort idag. Jo, vårat datarum har ju varit katastrof ungefär sen vi flyttade in. Det har blivit ett sånt där rum man bara kastar in all skit, som man inte vet var den ska vara någonstans. För ett tag sedan röjde vi rejält där inne, slängde massvis med skit och kastade iväg resten på loppis. Nu är det bara lite som ska ner i källaren, och så ska vi försöka köpa oss en liten bäddsoffa och sedan ska det väl vara klart.

Idag for vi på IKEA för att köpa lite grejer till mitt skrivbord. Jag har länge tyckt att det bara är kaos där hela tiden och jag vill känna lugn och ro när jag sitter där. Så jag köpte en skrivbordslampa, en pappershållare, några fina burkar att ha alla pennor och annat i, en papperskorg att ha presentpapper och tapet i och en lång hållare för presentsnören. Fixade och trixade och tillslut fick jag lite ordning och reda där. Inget värsting projekt eller så, bara lite mer lugn och ro helt enkelt.

Visar lite bilder och även på ballis och några tavlor jag gjort.

Här har ni mitt arkitektbord där jag sitter och pluggar.

Och här har ni mitt skrivbord, där jag pysslar och grejar med annat kul.

Nya lampan från IKEA, 199kr.

Nya fina burkar att ha pennor etc. i.

Nu jävlar blir det ordning och reda på torpet! Jag är dålig på att sätta i pärmen, vilket resulterar i kaos på skrivbordet, med tusen högar papper. Nu kan man ta det lugnt och sätta in i pärmen eftersom istället, men ändå ha fint på skrivbordet.

Har fixat lite fint här i lillhallen också. Satt upp lite tavlor, Link har jag gjort själv när jag gick i gymnasiet. Vi tog äntligen och ramade in den.

Lite färg på ballis, sydde en duk och kuddfodral.

En illustration jag gjort för några år sedan, en klar favorit.

Pelargonerna jag planterade om i våras blommar för fullt.

Kommentarer


Publiceras ej