Hoho i stugan

Hello!

Vad hände med mitt sommarväder? Hade en kanonvecka förra veckan! Soligt, varmt och massa mysiga dagar. Det har varit den bästa och längsta veckan på väldigt länge, såååå skönt! Nu har jag två hela veckor kvar och det känns kungligt värre!

Idag var jag och fixade till färgen som jag blev missnöjd med. Nu blev det skitfint! Supernöjd måste jag säga. Lite mer guld, nästan lite jordgubbsblond, jag gillar det! Träffade sedan min älskade vän Sandra, som jag inte sett på ett tag. Vi hade skittrevligt, käkade sushi, drack gött kaffe och bara surrade. Ska försöka träffa henne lite oftigare, är så glad att hon är min vän.

Var ner till FJ och kollade hur det blir i huset. Framsteeeeg! Han har i princip rivit ur hela huset, men sovrummet är klart. Vardagsrumsdelen är snart klart, köket är nästan färdigt och toan är påbörjad. Det är lite allt möjligt som är påbörjat, men nu skulle han försöka bli rätt så klar tills sista Augusti. Ska bli skoj att se hur det går.

Nu ska jag se lite One Piece, snart på avsnitt 200.

Fikade lite jordgubbar och vitchoklad hemma. Här kan ni se lite av mina kuddfodral och duken jag sydde härom kvällen, en bättre bild kommer.

Nya färgen, matchar mina fräknar! ;P

Mucho beder!

Kommentarer


Publiceras ej