Men va faaan?!

Titt på fan! Hon lever, herrejävlar, hon lever!
Fick ett sug av att börja blogga igen, tror ni jag kan hålla det uppe? Vi får väl an si...
Uppenbarligen har jag några trogna stackars läsare som fortfarande tittar in här, i hopp om att jag ska ha skrivit något klatchigt. Så det här är för er!

Vad ska jag blogga om då? Mycket har ju hänt sedan sistens, men jag tror inte vi ska drälla in the past eller? Några roliga bilder på hemmet ska jag väl lyckas lägga upp åt er, det har ju hänt lite mer nu. Har jag kvar karl och katter? Ja, jag har faktiskt det... Katterna lever och mår relativt bra (Ebbe har opererats för en sten i urinblåsan, men verkar må bra nu) och karln lever varannan vecka i Kiruna (jobbar och sliter i vinterlandet). Vi firade även 9 år tillsammans i Mars, men vi har inte direkt hunnit "fira" det än, men det kommer väl det också.

Och hur fan mår jag då?! Jaaaao, jag mår bra, men har fått tillbaka den förbannade tennisarmbågen, jag lyckades bli fri i Januari. Så nu har jag börjat gå på sjukgympan igen, men har börjat med en ny behandling som innebär att jag får stötvågor in i armen, som ska slå sönder den dåliga vävnaden, som i sin tur ska göra att det växer fram ny fräsch vävnad. Vilket då ska göra mig frisk i armen då...
En kul grej är att jag ska gå som ställis i sommar på jobbet. Så nu håller jag på att lära mig lite nya grejer på jobbet, spännande. Och jag pluggar fortfarande och det har börjat gå mycket bättre nu, drog ut med tiden på två kurser, då jag fastnade lite på hur jag skulle göra. Tappade motivationen lite där, men nu är den tillbaka och det är kul igen!

Nu ska jag sova, skriver imorgon igen.

Bjuder på en Thailandbild, för att jag har inga nya roliga bilder just nu.

Kommentarer

Postat av: Mamma din

Publicerad 2012-04-28 18:00:41

Min fina fina unge, du är såå lik mamma din!!

♥♥♥


Publiceras ej