Needles and pins

Tjolahopp!

Kom precis hem från sjukgymnasten, pga min onda armbåge. Det har blivit antingen en inflammation eller så är det någon "säck" innanför armbågen som jag har pressat lite. Jag fick iaf akupunktur och ett träningsschema som jag ska följa varje dag. Tydligen har jag överrörliga armar, som liksom går att bända lite mer än vanligt, vilket gör att man kan få lite problem. Men den goda nyheten är ju att jag iaf får träna som vanligt, sålänge jag inte gör övningar som gör ont för armbågarna (tex. helst inga armhävningar eller stretchning av triceps etc.). Tydligen är träning skitbra just för mig och mina armar, så jag skulle fortsätta med muskelgrupperna jag tränar. Känns hur bra som helst. Måste bara bli frisk först... Jag skulle dock fortsätta lite till med Iprenkuren.

Näe, nu ska jag äta lite gröt och börja städa lite här, ska ju försöka få till någon jul här i helgen.


Frukostdags hos familjen Åhlberg-Johansson. (Det fattas dock en Johansson)

Kommentarer

Postat av: Moranisse

Publicerad 2011-11-24 14:05:25

Det där med träning sa ju aldrig jag va??!Eller att man inte ska vila bara. Men katten är fin i alla fall!

Postat av: Angie

Publicerad 2011-11-27 11:19:03

Ja, vi tänkte de. Jag litar inte en sekund på SJ, heh :P Tror det skulle gå på 600-700kr :)

Ha en mysig dag min kära. Själv ska jag precis åka iväg på jobbet och sprida julglädje :)


Publiceras ej