Jamen det är ju som vanligt...

Näe hurrni, jag har ju inte ens en karl hemma... Så det blev lite svårt. Men men, nästa år kanske, 12-12-12?! Hoppet är det sista som överger en.

Jag börjar jobba sent idag, så jag tänkte jag skulle påta på lite i köket. Siliconet ska ju upp i alla skåror och hörn, det ska inte synas att det är några glipor någonstans. Nog för att det är lite fula streck och skavanker på väggarna, men om Patan inte kan leva med det får han fixa det. Jag har avsagt mig allt nu... Orkar inget mer. Iofrs ska jag hjälpa honom bygga bänkarna vi ska ha i köket också, men då ska ju han vara med. Vi måste bli bättre på teamwork!

Sigge har spytt som ett arsle med diarré idag! Fy faaan, kaskader överallt! Vet inte vad som är felet? Jag hoppas det bara är tillfälligt, vill inte måsta åka in med honom också, det räcker med en sjuk katt i huset.


Kissarna ligger och myser i gammelsoffan. Hang tight och ni kommer få se den nya soffan inom en snar framtid.

Kommentarer


Publiceras ej