Capital city

I helgen har jag varit i Sveriges hufvudstad med min kära kollega och vän Ida. Vi bilade ner i fredags och sov i hennes systers läga på Östermalm. Kände mig hyfsat rik och häftig då kan jag lova. På lördagen strosade vi runt på stan och hängde bland alla stekare på Stureplan (lite dött där kanske, då det såg ut som att det varit redigt med fest där på fredagskvällen). Hittade först inte så mycket alls, men sedan drog vi mot Gallerian och jag hittade lite på Top Shop och sedan hittade jag lite roligt på Zara. Unnade mig lite dyrigare kläder, men det var grymt skoj!

Vi gled hemmåt på kvällen och var väl hemma kring halv elva på kvällen. Tänkte visa ett av mina roliga köp här:






Sjukt läckra dosor från Zara, riktiga bluesdojor med turkos sula, 499kr.

Kommentarer


Publiceras ej