Köket blir fint!

Ett par intensiva dagar med renovering av köket blandat med jobb. Även fast vi alldeles snart är klara med själva köket är det massor med saker kvar, tex. det ska kaklas, det ska upp en ny fläktkåpa, det ska målas om både i taket och på väggarna, det ska köpas ny kyl/frys... OCH sist men inte minst, ska det byggas lite grejer, som jag tror kommer bli riktigt läckert!

Såhär långt har vi kommit just nu iaf (Patrik som byggt och stått i idag):


Patrik hade hunnit klart med nästan hela nedre delen, när jag kom hem från jobbet!

Bänkskivorna matchar golvet, ljus valnöt.

Här har jag fått upp luckorna och lådorna, imorgon kommer diskhon sitta där
den ska, även socklar och handtag.

Skruvade ihop mitt "nya" (begagnade) bord jag fick av vaktmästaren.
Det blev ju skitbra! Kommer dock inte ha dom stolarna, men det lär ni bli
varse om senare.


Ja, som ni ser, har en hel del hänt och imorgon kommer The final touches.
Hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2011-05-22 10:53:56

Snyggt med vitt o valnöt! Vad hade ni tänkt för färg på kaklet?


Publiceras ej