Träningen

Tjena alla!

Igår hade jag en skön dag! Först var jag ute hos mamma och hjälpte henne bära en massa plåt, från huset. Dom håller på att spöna om där, det blir grymt fint! Jag lyckades faktiskt få färg t o m, det känns ju inte helt fel. Efter vi käkat middag (mamma hade lagat rostbiffstek, hemmagjord potatissallad och sallad, goooott!!!), svepte jag en Celsius och drog till gymmet för att träna Pace... Trodde jag ja! Haha, såklart var det röd dag igår och det hade jag glömt bort. Så jag fick gå ner på gymmet istället, men det gjorde inget, träningen gick skitbra!

Det har blivit ett litet uppehåll i träningen, eftersom vi for till Tyskland, men också att jag blev lat förra veckan. Men nu är jag igång igen, känns underbart! Jag hade även gått ner ett kilo, vilket känns ännu bättre! Jag har inte ätit så mycket under helgen, alltså godis och chips. Vilket gav goda resultat. Nu har jag satt upp ett delmål, och jag ska gå ner 3,2kg till innan denna sommar är slut. Det är väl rätt rimligt iaf, till att börja med. Allt som allt vill jag gå ner ca 6kg. Jag har fått rätt mycket av mina gamla muskler tillbaka nu, eftersom jag gymmat och tränat styrkepass rätt mycket. Både lår och armar har fått finare konturer... Sen måste jag bara bli av med lite fett, så att man blir mer slimmad.

Aja, nog snackat... Nu blir det plugg!



God morgon från mig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-07 18:24:36

Fett ja, det har du gott om tycker jag. Träna hårdare och sluta ät en massa skit fet du!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-06-07 19:59:08

Nu börjas det igen :D Hahahaha...hur länge vågar du vara anonym kära *** ;P

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-07 20:03:42

Ha ha haaa dä ru fetso

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-06-07 20:09:40

Passa så du inte åker på mer skäll då, fniss :D


Publiceras ej