Hårkatastrofen är väck!

Idag fick vi finväder iaf! Jädrar vad varmt och skönt det har varit, dock har jag inte lyckats fått så mycket av värmen som jag önskat. Jobbade 9-13.45, sedan for jag direkt in till stan, för att klippa och färga håret. Jag har dock varit ut en sväng nu på kvällskvisten och vallat Ebbe.

Blev förresten lite shopping ute på stan också, så den lilla lön jag hade kvar försvann på ett ögonblick! Men när jag kom hem upptäckte jag att skattepengarna låg så fint så, på mitt konto. Så, då kändes shoppingen inte så hemsk ändå. Kan visa vad som följde med hem i ett annat inlägg.


Såhär såg man ut före, HUA katastroooof i huvve! Kluvna hårtoppar, slitet
nåt så förbannat och utväxten... Finns inte ord!


Nu är det lite ljusare och defenitivt fräschare! Matchar mina fräknar också,
haha! Klippte lugg också, fast den syns inte så väl, nu när det är lockat.

Jag är jättenöjd! Ska dit om åtta veckor igen och toppa och slinga lite mera.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-06-08 20:42:29

Åhh, så fint det blev!! :D Längtar till jag får fräscha till mig jag också :D

Postat av: Moranisse

Publicerad 2011-06-08 21:09:00

Jag har inget minne av att jag nånsin sett en skruv i ditt hår. Men det vart ju, oj ursäkta blev ju bra däringa mä!


Publiceras ej