Blablabla

Tjena!

Vad trist det är att ha ett projekt pågående, men som man inte kan göra färdigt på en gång (syftar på mitt kök). Just nu väntar jag på färg, spackel och massor med andra grejer. Det tar lite tid, men snart så.

Annars då? Tjaaa, inte mycket eller... Var på Jonas 30 års fest i helgen, sedan har jag varit lite ledig, träffat kompisar och tränat. Måste köra igång med inlämningsuppgifterna till plugget också, jag har lite problem med vilket material jag ska använda...

Suck, städning... Det tråkigaste av allt, men ack så nödvändigt! Innan söndag måste jag ha fått det kliniskt här... BOOORING! På söndag ska jag ha kalas här för släkten och så, fast jag fyller ju egentligen år på fredag, men jag jobbar ju resterande veckan utom söndag.

Äh, detta blev ju verkligen givande... NOT!

Höres!


Sigge

Kommentarer


Publiceras ej