Nya sovrummet

Vi blev precis färdiga med sovrummet! Herregud vad svettigt det var att skruva och dona här. Jag är iaf jättenöjd med resultatet, nu fattas det bara några nya lampor till fönstret och byrån, några tavlor till hyllan ovanför sängen och byrån, sedan tror jag att jag ska köpa två ljushållare till våra sängbord. Just det, PAX-garderoben ska inte stå där i hörnet, där ska en fotölj stå med en golvlampa bakom.

Före:


Efter:

Nya sovrumsmöbler i Hemnes-serien.

Tv'n är upphängd på väggen nu, med kabelgömma i silver/grått.

Ny byrå, där ska det upp en lampa och någon tavla m.m.

Visst blev det snyggt? Jag har återanvänt en gammal Lack-hylla i björk,
som jag målade vit istället. Subwoofern fick precis plats under hyllan.

Nya sängborden, älskar korgen under med böckerna.

Hyllan ovanför är också återanvänd, den var också i björk innan, men jag
tog och målade den vit istället. Jag ska ställa lite mer grejer där sedan.

Nååå, vad tycker ni??

Kommentarer

Postat av: B-G

Publicerad 2011-01-09 23:19:14

Det blev sjukt najs!

Postat av: Ewyline

Publicerad 2011-01-09 23:23:26

Mycket bättre! :) Men jag är svinless på ek och speciellt malmserien. Det blev jättefint!

Postat av: vicky

Publicerad 2011-01-10 00:32:40

Supersnyggt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-10 08:20:10

Jättefint!! :)

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-01-10 08:45:04

Det blev otroligt snyggt!! Det är så kul när man får göra om :D

Postat av: It´s me again

Publicerad 2011-01-10 12:06:14

Jag undrar, följde den där playboyen mä sängmöbeln så tycker jag att du ska reklamera det. För hu så förskräcklig han är, ja jag skulle få mardrömmar i det snygga sovrummet o vakna med dylikt ;-)

Postat av: Päät

Publicerad 2011-01-10 13:17:50

ÖH! De va sängen som följde med mig >:(

Postat av: Ewyline

Publicerad 2011-01-13 11:11:39

Det var samma här. Plus att jag tyckte att det var fasligt snyggt. Hihi.


Publiceras ej