Nya inköp

Vi var iväg på Birsta på förmiddagen och jag satte sprätt på lite stålar. Så nu har jag inhandlat lite mera som jag saknade till sovrummet. Det blev också ett nytt duschdraperi, ett par nya jobbyxor och ett överdrag till våra resårmadrasser (dom är grå, men nu blir det vitt istället).


En ljushållare till vardera sängbord, hittade dom på Boom OCH dessutom
hade jag presentkort.

Två nya blommor, Hemtrevnad och krukor från IKEA. Det behövdes lite grönt!
Det ska upp två tavlor där också, men jag måste bara måla lite först.

En ny blomma här också, jättefin från Buketten och en ny kruka också.
Köpte en likadan till Elin i inflyttningspresent också.

Det ska upp en tavla här också, måste köpa en ram från Åhléns först bara.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-15 17:50:36

Kapitalistsvin

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-10 19:46:01

Hej,jag har just nu frågestund på min blogg och skulle bli hjärtligt tacksam som u skrev en eller flera frågor till mig! För att komma till min frågestund tryck på länken nedan!

http://gb.joakimweb.se/?id=27240 Ha det bäst! Kramar Emma ♥


Publiceras ej