Epic Mickey och vägen dit

Jobbigt det här med Wii'et...
Skulle ju spela Epic Mickey idag hade jag ju tänkt, men efter MYCKET bök och skit fick jag ju äntligen igång spelet...då visade det sig att vi inte hade några nun-chucks till dosorna längre. Ja, det var bara att stänga av och ringa runt till alla vänner och släktingar som vi hade kunnat låna ut dom till. Tillslut skulle jag få låna nun-chucks av Lill-Erik istället, men då skulle jag bli tvungen att vänta tills han slutat jobbet.

Så några timmar senare fick jag äntligen låna TRE nun-chucks, men då visade det sig att vi förmodligen ägde iaf en av dom (kanske två, han var inte säker och inte heller jag), så nu ska vi dela på dom istället...eftersom dom är kusiner så vet vi iaf var vi har dom. Som sagt efter mycket bök och skit, fick jag äntligen köra igång spelet MED nun-chuck denna gång och det är verkligen ett roligt spel! Jag spelade inte så mycket nu ikväll, för jag blev bjuden hem till Elin, så jag gick dit efter en stunds spelande istället.

Tänkte ta och spela här i dagarna istället, imorgon efter jobbet har jag tid över. Nu blir det sova!


Epic Mickey!


Man måste se ut som Musse Pigg också om man ska få den rätta feelingen!

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 19:28:27

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.


Publiceras ej