Utekväll och annat skoj

Igår hade jag en väldigt rolig kväll, med otroligt roliga brudar. Blev bjuden på käk hemma hos Ida och sedan blev det en rolig förfest innan vi drog på Avvan, som hade premiär. Väl på krogen hade jag också roligt, vi fuldansade (som vanligt) i flera timmar, tills vi kände oss nöjda och fick skjuts hem av Patilatan.
Idag mådde jag som en Gud när jag vaknade, man var ju lite smart igår och slutade dricka strax innan tolvslaget.

Idag for vi och hälsade på hos Helly, Jonas och Noelia, i deras stuga. Jäääättefint och mysigt! Helenè hade gjort en skitgod paj på hemodlade björnbär och hallon, muuums! Jag älskar ju paj dessutom! Fick snusa massor på lilla Noelia också, men hon bara sov och fes, haha.

Jag och Ida har tränat rätt bra i veckan också, nästa vecka börjar alla roliga pass igen, så det blir skoj! Ska börja köra liiite hårdare hade jag tänkt också, vi får se hur det går. Det går ju framåt iaf.

Äsch, nu ska jag se någon film eller så tror jag. Hörs!


Taskig bildkvalle, men såhär såg jag iaf ut igår.

Kommentarer

Postat av: ylva johansson

Publicerad 2011-08-28 21:41:36

Vilken snygging:-) jättefin:)

Postat av: Tessesessan

Publicerad 2011-10-08 11:26:31

Självklart sofie :D

Hoppas ni har det bra där borta på andra sidan jordklotet ;)

Kram!


Publiceras ej