Long time no see.

Sådär ja! Jag har inte bloggat på en månad, det verkar vara en trend hos mig att bara blogga varannan månad just nu. Det är inte så kul längre att blogga faktiskt, men ibland vill man väl skriva av sig. Min kamera är ju dessutom så himla dålig nu, så man vill ju inte ta bilder längre. Skulle vilja ha en systemkamera istället, men vad prioriterar man först? Inte en kamera iaf.

Egentligen har ju ingenting hänt, förutom att jag har fått tio timmar i veckan på Skopunkten, fram till slutet på Oktober, som det ser ut just nu. Jag behöver ett fast jobb, med fast inkomst... ja, det är som vanligt med andra ord.

Snart far jag och Patrik utomlands, till Italien rättare sagt. Vi vet dock fortfarande inte hur vi ska ta oss ner till Arlanda än... tåg och flyg är ju snordyrt! Det lutar åt buss just nu. André är snäll och är kattvakt åt våra bäbisar. Längtar jättemycket tills vi far, vi har aldrig varit utomlands på semester tillsammans. Det ska bli riktigt kul! Äta gott, sola och bada...inte helt fel! Mailade och frågade hur länge utomhus poolen skulle vara öppen, för säkerhetsskull, och den ska vara öppen hela September ut. Kanon! Här är lite bilder på var vi ska och hotellet:


Lido di Venezia heter ön vi ska till. Det är den smala ön ni ser här på bilden och den ligger precis brevid Venedig. Ön är 12km lång och är väldigt känd för sin årliga filmfestival, som vi precis kommer missa.


Här i Malamocco kommer vi att bo, det är på södra delen av ön. Ca tio minuter från stranden.


Stranden som går längs med ön. Det är väldigt fräscht och vill man verkligen relaxa, är detta ett kanonställe att åka till.


Här är vårat hotell vi kommer bo på, Ca' del Moro. Nybyggt 2007.


Utomhus poolen. Hotellet hör ihop med en sportfacilitet, så man får gymma och träna gratis. Tror dock det kostar om man vill spela golf eller tennis. Det återstår att se, när vi kommer dit.


Liten del av hotellrummen, ljust och fräscht. Tv och badrum ingår.


Frukostbuffé ingår!

Jag tror vi kommer få det riktigt mysigt!

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2010-09-02 08:47:57

Oooohhhhhh, va härligt d såg ut!! :)

Postat av: Helly

Publicerad 2010-09-25 17:41:30

Nu skulle det passa med lite bilder som ni tog när ni var där!!! :)


Publiceras ej