Västerbottenpajs-debut

I torsdags gjorde jag en Västerbottenpaj till mig själv. Det var första gången i mitt liv som jag testade på det och jag måste säga att den blev jävligt god! Patrik kom ju hem i tid igår för en gångs skull, så jag dukade upp med pajen igår igen, eftersom jag fryste in den i torsdags. Det blev en hit iaf! Patrik tyckte det var skitgott, så jag är nöjd! Men nästa gång jag gör den, ska jag hälla i mer ost.


Jag åt med räkor, men igår åt vi med kräftstjärtar...båda alternativen gick hem hos mig.

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2010-10-16 12:23:46

Faan va gott det såg ut!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-17 07:38:13

Mmm, smarrigt! :)



Det är bara att hoppa på cykeln och cykla till släda om man vill bada! el ta bilen :)det är ju liiiiiite för dyrt om man vill ha stuga vid havet! ni får komma ut och kolla nån dag! :)


Publiceras ej