Stulen lista

Eftersom jag är besatt utav listor, så stal jag en av Vicky. Jag gör allt för att inte gå och lägga mig nu helt enkelt, haha! Enjoy!

Namn: Jennie Elisabeth Sofie Åhlberg.

Piercingar: Bara öronen.

Tatueringar: Nej, men vill.

Längd: 1,57 m.

Skostorlek: 37.

Hårfärg: Just nu är den rödbrun, men min riktiga är Cendré=råttfärgad.

Fräknar: Yes!

 

Kär? Ja, efter 7½ år är jag fortfarande kär! 

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag önskar att jag bodde i ett eget hus.

Tycker du att du är attraktiv? Hm, jag brukar säga söt. 

Dricker du? Sällan. Nyår och midsommar är väl givna dock.

Röker du? Nej.

Vilket schampo använder du? Jag använder ACO's parfymfria för känslig och torr hårbotten.

Vilken parfym använder du? DKNY Be Delicious.

Vad är du rädd för? Spindlar!

Gillar du att tvätta? Näe, inte direkt.

Gillar du berg- och dalbanor? Love them!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? OJ! Minns inte.

Filmen du köpte? Jag köpte Luftslottet som sprängdes till mamma i julklapp förra året.

Låten du hörde: Hm, någon random låt på radion i Carolas bil.

Låten du laddade ner? Vet inte, lyssnar på Spotify nuförtiden, så jag minns inte.

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Patrik.

TV-program du såg? Parenthood.

Person du tänkte på? Patrik, han är ju aldrig hemma längre, då man skänker en tanke då och då.

 

 

Favorit...

Låt: Hm, jag har nog många favoritlåtar, men just nu lyssnar jag mycket på The Pretty Reckless och deras nya album.

Sak att göra: Se film och serier.

Sport: Hockey att titta på och innebandy att spela.

Dryck: Trocca.

Kläder: Pyjamasen.

Film: Jag har många favoriter bl. a. The Virgin Suicides, Harry Potter-serien, The Shining, Pulp Fiction, The Shawshank Redemption, Batman The Dark Knight, The Wonderland Murders m.m.

Bil: Corvette och BMW, modeller spelar ingen roll, men det ska vara flashigt!

Serie: How I Met Your Mother.

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja.

Gråtit över en flicka? Ja.

Ljugit för någon? Säkert, men jag är svindålig på att ljuga, så jag gör det ytterst sällan. 

Varit i slagsmål? Ja, men jag har inte varit den som slagits, utan jag hamnade bara i ett slagsmål.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Det har jag säkert.

 

Antal...

Gånger du varit kär? Jag har varit kär många gånger, men aldrig älskat påriktigt mer än en gång.

Gånger ditt hjärta brustit? Om man räknar bort dom här korta "förhållandena", så en gång. Det gjorde jävligt ont, dog inombords rättare sagt.

Hjärtan brustet på grund av dig? Skulle tro noll gånger.

Tjejer du kysst? Jadu?

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Mina närmsta, det är några stycken.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det kan jag inte svara på, men några gånger.

 

Senaste...

Boken du läste? Läste om Twilight-serien, så dom antar ja.

Personen du fick e-mail av? Facebook, om det räknas? Annars typ Ellos.

Personen du fick brev av? Skatteverket...

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Umm, typ förra söndagen tror jag.

Saken du köpte? Gummistövlar idag.

 

 


Vad har du gjort idag? Jobbat och sett serier.

Brukar du svära mycket? Rätt så.

När stiger du upp på morgonen? Innan 11, vilket betyder tidigt vissa gånger, senare andra.

Vad har du på dig? En randig lång trekvartsärmad tröja, ett svart linne under och trosor...det blev varmt OKEJ?!

Vad ska du göra ikväll? Jag tänkte sova ja.

Vad är du allergisk mot? Nickel och ananas.

Var har du ont? I ena handleden (haft ont snart ett år nu).

Använder du hårspray? Ja.

Kan du stå på händer? Ja, fast inte så länge.

Håkan Hellström eller The Ark? I'll rather eat my own puke before chosing one or the other!

Salt eller socker? Salt.

Gillar du ketchup? Ja, Heinz och Slotts är godast.

Är du glad nu? Mja, likgiltig typ.

Var du glad igår? Det var jag säkert, är nästan alltid glad.

Vad dansar du till? Eurodisco.

Stockholm är... ? Kul att besöka.

Kan du sjunga? Hehe, jag är grym!

Spaghetti eller makaroner? Spagge.

Land du vill besöka? Japan.

Kommentarer


Publiceras ej