Ny Vaio

Efter en lång tid gör jag åter ett besök i bloggvärlden. Jag tror inte jag behöver göra något utlägg om varför jag inte bloggat, så det skiter jag i.

Vi har köpt en ny kamera. En kompaktkamera alltså, min gamla har blivit så dålig, det blir ingen skärpa på bilderna längre. Det blev iaf en Nikon Coolpix s3000, den funkar bra! Vi kom på samma dag vi skulle fara mot Stockholm och Italien, att det var lika bra att köpa oss en ny en. Sagt och gjort, pröjsade 1290 spänn för vår nya skönhet. Nästa kamera inköp blir dock en systemkamera, men det blir en senare historia. Vi har liiiite grejer som prioriteras före just nu. Fast vi har redan gått förbi våra egna prioriteringar med att köpa varsin ny laptop! Ja, det var inget jag ville nu, men så fick vi sådan himla bra rabatt (40%), så vad gör man liksom? Så till veckan kommer en helt ny Sony Vaio hem till mina armar. Jag har suktat ett bra tag efter Vaion och nu är den snart min! Min gamla Vaio får användas som extradator, eftersom den fortfarande fungerar.


Är den inte fin så säg?! Den kostar i butik 9000-10000kr, jag prösjar 5000 spänn. Känns rätt hyfsat!
Näe, nu ska jag försöka rycka upp mig...

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-10-12 21:37:53

Amen fy faaaan! Hur fasen lyckas ni med det som? :P Inte alls avundsjuk....


Publiceras ej