Fårrden is back!

Tjena fan!

Idag har något otroligt hänt...egentligen två otroliga saker. Första: Patrik hade körlektion, eller dubbel körlektion t o m! Jajemän, total sanning! Nu ska det tydligen börjas ta körkort, men det kan bli lite klurigt att boka körlektioner eftersom han knappt är hemma, så det lär ju ta tid då. Men jag hoppas han tar det denna gång. Känns som att det är dags nu, jag vill också bli skjutsad ibland.

Den andra otroliga saken är: Min BIL är äntligen tillbaka! Den ska tydligen vara lagad nu, det gick på 1700 svidande kronor. Jag tycker dock att den inte låter som sig själv...den knarrar konstigt och susar lite, känns lite läskigt fortfarande, men den ska ju vara fixad, så jag hoppas väl på det. Tydligen en givare som pajat iaf.

Nu måste jag tvätta den, köpa nya pinnbultar och byta till vinterdäck...suck!
Jag tänkte titta på lite serier nu, på återskrivande!


Bjuder på en gammal bild, när jag sitter i min Fårrd!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-27 21:18:56

Hurra! :D (till båda sakerna ;))

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-10-27 21:19:51

det var ju jag som skrev :P

Puss!


Publiceras ej