Lord of the flies

Nu är däcken bytta på min bil! Jag fick ta och lämna in bilen till Sune Hultman igen, han tog en hundring för alla fyra däcken. Men nu måste jag göra en hjulinställning på bilen, så jag måste ringa Magnus på OK imorgon, för Sune väntade på kalibrering på sina grejer. Hoppas verkligen att Magnus har tid någon timme här i veckan.

Jag tog mig en tur in till Birsta en snabbis bara, för att köpa kattsand och dammsugarpåsar och efter det åkte jag hem till modern och tänkte lämna sommardäcken där. Jag blev kvar ett tag och fick mig lite middag t o m, vi åt Fajitatårta, mumma! Tänkte bjuda igen imorgon med lite kroppkakor.

Mamma har fått en fluginvasion hemma hos sig! Skitäckligt, massor med gigantiska slöa flugor som bara dyker upp i brorsans gamla rum. Så fort mamma går upp, så är det typ tio äckliga stora flugor i fönstret...hon ska ta dit anticimex, måste vara något bo någonstans. Hua!

Nu blir det serier, hejs!

Kommentarer


Publiceras ej