Ruinerad som vanligt

Igår klev jag upp ännu senare än förra dagen! Herregud, jag vill inte gå in på vilken tid, jag skäms så! MEN, jag fick iaf hämta tillbaka bilen igår, så nu är den lagad igen...1695kr fattigare. Det var en spindelled som var bytt och tydligen en justering på framvagnen, så det blev jävligt dyrt det! Så nu måste jag spara om alla julklappspengar, eftersom det var dom jag använde upp i princip.

Efter jag hämtat bilen, hämtade jag Angelica och for in mot stan, för att jag skulle kolla lite tyger på Ohlssons Tyger. Jag hittade inget som lockade dock, men Cubus hade öppnat en ny butik och dom hade 40% på alla kläder! Jag köpte en tröja, som jag tänkte jag kan ha till jul. Sedan for vi mot City Gross och handlade billiga blockljus till mina nya ljusstakar. Det blev mycket bra!


Min nya tröja, perfekt nu inför jul. 119kr på Cubus rea.


Mina nya ljusstakar, Rusta 49kr! Rena rama rånet! Blockljus, City Gross 19kr!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-19 20:33:10

du är så sjukt snygg, vill ha dig i mörkret hos me-heej!


Publiceras ej