Tomsurr

Då var det måndag! Just det, jag har glömt ringa Magnus på OK, behöver göra en hjulinställning. Det måste jag ta tag i.

Jag har hunnit varit på möte iaf, på MiROi. Vi surrade lite om min bakgrund och vad jag kan och vad jag vill göra. Jag ska tillbaka om två veckor igen, då ska jag förhoppningsvis kunna börja plugga några kurser också.

Nu är jag sjukt hungrig OCH sugen på sushi! Jag tror jag måste åka in och handla det till middag, men det är ju så tråkigt att åka in till stan. Jag får se vad jag hittar på...

Oj, det blev inte så kul inlägg det här inte...men jag kan ju spä' på med att jag saknar min älskling sketamycket och jag känner mig lite väl ensam nu faktiskt.

Nog nu!


Lilla älsklingen

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2010-11-08 15:56:54

Ibland händer det saker när man minst anar det.. å igår var en sån dag. Men livet går vidare =)


Publiceras ej