Svar på fråga

Tea:
"Tycker att det är lite fusk att du går ner bara för att du slutar med godis! Själv tränar jag ca 4 dagar i veckan, är ute och går, äter inte godis, mackor och sånt och går fortfarande inte ner ett gram.. Vad gör jag för fel?!"

Svar till Tea:
Ja, jag tycker inte det låter som att du gör något fel. Äter du frukost, lunch, middag och mellanmål? Kosten är ju väldigt viktig om man vill gå ner i vikt. Sedan säger du att du tränar, är det inte musklerna som väger då? Du kanske har gått ner i vikt, men gått upp i muskler. Du borde mäta dig runt midjan etc och se om det försvinner något istället för att ställa dig på vågen. Jag själv vet ju att jag gått upp pga just godisätande, så därför är det ju det fettet som försvinner först, men nu måste jag motionera om något mer ska hända.

Kommentarer

Postat av: Martin The Edge

Publicerad 2010-11-19 18:54:02

Hej!

Äntligen fredag med allt vad det innefattar.



En liten fråga - Hur många bloggar läser du / dag?



Tittar du in på bloggen - Glöm inte anmäla dig till "Veckans blogg" som du hittar i kategorin Tävlingar!



Ha en riktigt trevlig kväll!


Publiceras ej