Lugn kväll

Hoho!
Jag hade den roligaste kvällen på länge igår! Issa och Vicky var här och hade Idolmys med mig. Det blev massor med garv och tokerier, det var precis vad jag behövde. Mera sådant tack!

Idag har jag fått jobbat lite iaf, fick Annas pass, så det blev jag glad för! Ikväll tänkte jag ju ha en liten fest, men det sket sig med en bresida! Ingen av mina polare, förutom Bella, kunde komma...så det kändes lite väl patetiskt att sitta två personer och festa, så det ställde jag in. Men men, jag är inte bitter för det inte, det blir väl lite film ikväll istället. Får ta igen partandet någon annan dag istället.

Ger er bilder på gårdagens middag och dagens middag:


Gårdagens middag: 90's skrov med chilicheese och smältostdipp.


Dagens: Kantarellsoppa, med trattkantareller.

Kommentarer


Publiceras ej