Jag har ont i ryggen ja

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga för mat, jag har ju varit och jobbat, så det är inget jag orkat planera medan jag jobbat direkt. Jag sitter i soffan med vetekudden, i viloläge. Ryggen tar mycket stryk, så man gör vad man kan för att make it better, som man säger.

Känner mig lite trött nu, men jag är inte lika trött som igår. Det är lite komiskt att nästan alla på mitt nya jobb, bor där jag bor! Haha. Det var en tjej på jobbet som hade sett mig dagen innan jag började, här där jag bor. Men jag har aldrig sett henne här, vilket också är rätt konstigt! Alla är iaf skittrevliga och hjälpsamma, jag är supertacksam Vicky, för att du tänkte på mig!

Näe, nu ska jag fundera vidare, på vad man ska käka idag.


Sigge ville så gärna att jag skulle lägga upp en bild på honom, så okej då!

Ebbe blev sur och ville också vara med på bloggen.

Kommentarer

Postat av: Vicky

Publicerad 2010-11-30 21:37:29

Nja.. kommer inte ihåg :S Men kaan vara så !


Publiceras ej