Grattis till miiiig!

Sådär, då har jag varit på det där mötet jag pratade om. Jag kan berätta en rolig grej...jag har idag fått ett nytt jobb! Jag börjar imorgon redan! Det är dock bara en extratjänst så att säga, men jag ska få jobba jättemycket hela december, men jag har iaf jobb i tre månader nu till och börja med. Sedan blir man väl extra utöver det. Deet kunde inte komma mer lägligt! Det är skitdåligt med jobb just nu på Skopunkten, så detta blir ju kanon! Sedan ska jag få följa med på julbord också, hihi! En annan kanonbra grej är att jag fick min rätta timpenning, jag är ju inne på mitt fjärde år inom Handels, så nu får jag lön efter hela tre års erfarenhet! Känns kanoooon!

Nu ska jag följa med Patan upp på affären, ska titta lite på julskyltningen här uppe också.


Jag är GLAAAD!


Kommentarer

Postat av: Nån annans mamma

Publicerad 2010-11-28 17:53:47

Aha, men vart, sa du!!!???

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-11-28 19:11:32

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! :D

Lycka till imorrn då ;)

Pussa!


Publiceras ej