Fuck the world today

Vilken jävulskt irritersam dag! Skulle baka paj...började med pacannötspaj. Det gick åt helvete! Det blev bara någon slags sockerkaksdeg av hela skiten. Sedan skulle ju Patrik komma hem till middagstid, vi skulle gå och äta hamburgare. Han kom inte! Tydligen så tog dom på sig ett till jobb?! När dom var påväg hem...så nu kommer han inte förrän ikväll...KUUUL! Är jag något less? En aning. Jag hade längtat så himla mycket efter den här dagen, istället känns det som att jag lika gärna kan dra någon gammalt över mig. Jag har inte ens fått min JÄVLA hamburgare! Tänker inte gå dit och sätta mig som någon jävla hobo...

Vad glad jag känner mig just nu...vad kul för Patrik och komma hem till världens elakaste människa.

Två pajer kvar att misslyckas med, vi får se om dagen kan bli ännu sämre.

Kommentarer

Postat av: Mamma din

Publicerad 2010-11-12 17:10:09

Men kära nån så jobbigt då. Du skulle ha sagt nåt så hade mamma kommit till undsättning. Hade i alla fall kunnat köp dig en hamburgare, kära barn. Men ha förtröstan efter regn kommer sol (eller var det tvärtom?)Kram på dig hoppas att imorgon är en bättre dag.

Postat av: frodo the badger

Publicerad 2010-11-12 17:15:53

säg åt patrik att han kan komma hem till tattar fritte ist för dig

Postat av: Vicky

Publicerad 2010-11-12 17:19:39

Sköna människa! Förlåt, men jag kan inte låta bli å skratta åt det du skriver.. eller på sättet du skriver det. Jag verkligen ser hur arg du är, men jag har aldrig kunnat se dej riktigt arg, på riktigt.. så jag ser verkligen hur du skrattar efter varje arg mening(även om du inte gör det så känns det ändå som en grej som du alltid gör, sofie är aldrig arg=) ) Hoppas din dag blir lite bättre trots allt!

Postat av: An

Publicerad 2010-11-12 22:23:41

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-12 22:25:03

Min dator gör tydligen lite som den vill... :P

Det jag skulle ha sagt är att "Kenta" går ju inte! Det är ett hemskt namn :D


Publiceras ej