Dagvild pårikigt

Alltså, jag vet inte vad som flugit i mig idag! Jag har varit riktigt dagvild och då menar jag inte att jag minns ena sekunden att det är rätt dag och andra inte, utan jag hade heeelt tappat Tisdagen. Jag var heeelt bergsäker på att det var Onsdag idag! Angelica sa till mig att det var Tisdag idag, men jag förnekade det flera gånger, hon hade fel tänkte jag. WTF! Det är ju Tisdag idaaag?! Patrik kommer ju hem på Torsdag natt, inte imorgon..herregud! Jag tror jag håller på att få Alzeimers, för jag glömmer fan allt just nu. Igår glömde jag varenda grej jag skulle ha med till MiROi, sedan glömde jag bort att köpa presenten till lillkissen. Idag glömde jag bort att ta med både kamera och mobil, vilket resulterade i att jag hade för lite pengar på kortet när jag skulle handla och kunde självklart inte ringa mamma, så hon kunde föra över mer. Ja, och sedan glömmer jag bort vad det är för dag...helt sjukt!

Men men, jag lagade iaf Gnocchi med bechamélsås till middag. Det blev gött!


Syns inte så väl att det är Gnocchi, men det är det.

Kommentarer

Postat av: vicky

Publicerad 2010-11-23 20:01:49

Den hade nån konstig smak.. bäsk var den iaf. Smakade som en jättesmaklös clementin typ :P


Publiceras ej