Ätardaaag

Idag är min ätardag! Det betyder att jag kan äta vad jag vill och det tänker jag minsann göra också! Till frukost blev det nybakta scones med marmelad och te, slurk! Jag har även köpt en liten bakelse, som jag tänkte svulla i mig senare. Jag har lite grejer jag ska pyssla med här hemma, så jag lär säkert bli lite hungrig sedan. Till middag troooor jag att jag tänker köpa mig ett skrov och ikväll blir det Idolmys med Issa.


Gofrulle: nybakad scone, Bregott, marmelad med fyra olika frukter och te med honung.

Btw, jag har gått ner 2,5kg hittills, på att inte äta karra etc. på vardagarna! Om jag bara kunde vara ute och gå lite oftigare, så vore det ännu bättre. Det kommer det med...

Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2010-11-19 14:25:24

Tycker att det är lite fusk att du går ner bara för att du slutar med godis! Själv tränar jag ca 4 dagar i veckan, är ute och går, äter inte godis, mackor och sånt och går fortfarande inte ner ett gram.. Vad gör jag för fel?!


Publiceras ej