Underbara väder!

Oj oj oj, vad sjukt mätt jag är nu! Jag gjorde en potatisgratäng och sedan grillade vi kryddmarinerad fläskfilé, halloumi, champinjoner och tomater och till det hade vi börnä och Coca cola. Asagott!
Det är så himla skönt ute idag, så man vill bara ta på sig shortsen och bara vara, men det går ju inte. Den smarte vet att man ska svettas in sommaren och det är precis det jag gör, vägrar bli sjuk igen! Men jag ska iaf ut på en prommis, så snart jag smält maten.

Idag har jag dock varit ruskigt trött, är nog fortfarande rätt trött. Vet inte varför, har iaf lyckats somna två gånger under dagen, men bara powernaps som tur är. Skulle nog kunna somna nu också...

Ska försöka piggna på mig nu, så jag kan dra ut snart.
Hej sålänge!


Ebbe njuter utav värmen på detta vis...så slipper han bli solbränd.

Kommentarer


Publiceras ej