Premiär

Hoho,

Nu har jag jobbat två dagar och idag är jag ledig. Vi ska snart hem till mamma på lunch, min kusin är här och hälsar på, ska bli jättekul att få träffas igen! Blir ju för sällan, när vi bor så långt ifrån varandra.
Varje dag har jag haft tur med vädret, igår började jag inte jobba förrän kl. 13, så jag var ute en sväng på förmiddagen och det var så himla skönt ute då! Sen när jag jobbade kom regnet, haha! Vi var även och spelade bilbingo i onsdags, i Bergsjö. Ingen vinst, dock, men himla fint väder sådär på kvällen. Efter bilbingon, blev vi bjudna på varma mackor hos Christer och Sandra, jättetrevligt!

Igår blev det iaf Prince of Persia, på bio. Den var sådär, inte skitbra, men okej. Jag tror Iron Man 2 hade varit bättre iaf. Men det var iaf mysigt att få gå på bio, med bejban. Vi åt sushi till middag också, svingott!

Idag har jag fullt upp iaf, som sagt lunch hos mor, sedan ska jag iväg på Birsta och köpa en ny router till bejban, sedan har jag några timmar ledigt innan jag ska till Issa och Elin och gratta dom i efterskott. Dom fyllde år igår, STORT GRATTIS till gammhaggorna!

Näe, nu ska jag dra, höres!



Måste visa en bild på Sigge, han trivs bra i ölkartong. Därför har jag ölkartonger i vardagsrummet.

Kommentarer


Publiceras ej