Glöm inte Morsdag!

Tjabba!

Tänk vad fort en vecka kan gå, eller okej fem dagar typ. Men iaf, altanen blev helt sjukt fin tillslut, hemma hos Ante och Anna! Jag är avundsjuk.

Annars då? Jag och Patrik blev tillfrågade av Anna, om vi ville hjälpa till att inventera på Stadium, så det gjorde vi i onsdags. Vi klev upp fem på morgonen för att hinna dit till kvart i sex, men det gick smärtfritt! Vi var klara efter fyra timmar. Sedan hade vi världens slappardag, det var ju dåligt väder, så man måste passa på. Vi spelade tv-spel hela dagen. Jobbade i butiken igår och ska även dit imorgon och arbeta.

Biljetterna till Sex and the city 2 är även dom bokade, inför kommande onsdag. Ska bli riktigt kul att få se den, man har sett fram emot den ett bra tag.

Just det, ni får inte glömma Morsdag på söndag! Jag och brorsan har presenten redan klar...fniss!

Näe, nu blir det en löparrunda. Jag har börjat springa, för er som inte vet...har lyckats springa varannan dag hittills...ska försöka hålla i detta. Helst ska jag springa varje dag, men det är inte det lättaste att hålla i.
Men, vi höres!


Här är familjen samlad, sådär fina som bara vi kan vara!

Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2010-05-30 19:49:36

Wow, vilken fin familj vi är. Särskilt din mor Sofie. Det tycker jag iaf!!


Publiceras ej