Bowling suger!

Halloj alla readers!
Igår följde jag och Patrik med Angelica och Jonas på bowling och lite käk, efter jag slutat jobbet. Jag minns nu varför jag inte bowlar mer ofta, jag hatar det ju! Jag bowlar ju sämst, allt gick åt helvete och sedan blev man på dåligt humör! Näe, du tack, det blir ingen mer bowling på ett bra tag till. Jag hade däremot trevligt sällskap, som tur var! Men nästa gång måste vi göra något som jag är bättre på...

Idag är det Mors dag, ifall någon därute hade glömt bort det. Jag ska hem till min mor kl. 14.00 idag och fira henne. Lyckades pracka på henne lite skor igår också, när hon hälsade på mig på jobbet igår. Även min ena moster var med, hon köpte tre par pjucker (kanonbra säljteknik från min sida, helt enkelt!).

Näe, nu ska jag nog dra igång verksamheten här hemma...det här går ju inte!
Hörs hej!

En gammal bowlingbild, sedan första eller andra året jag och Patrik träffades.

Kommentarer


Publiceras ej