Våfflor är en efterrätt, ingen middag!

Tjolafaderittan lej!

Blev inringd imorse, så det var bara att pallra sig upp, men jag är glad för allt jobb satt. Fick vara på småbarnssidan idag, det var lugnt för öronen måste jag säga. Var väl inget speciellt som hände på jobbet dock...

Våffeldagen idag. Jag hatar våfflor...pannkakor och allt som är degigt och smakar efterrätt! Man kan inte äta en efterrätt till middag eller! Men, såklart så gjorde jag våfflor ändå, för Patrik tycker det är skitgott och då offrar jag mig. Men jag får alltid ont i huvudet och mår illa efter jag ätit det, sedan sväller hela magen, urk alltså! Sen känner jag mig tung resten av dagen. Näe, tacka vet jag kött med sås! Ska smaka kryddor och salt om mat, inte sylt och socker!

Iaf, imorgon är det kalas hos Micke och Angen. Vi ska se hockey och sedan ska väl grabbarna spela poker. Men det blir sköjigt värre! Sedan på lördag ska jag hem till en gammal arbetskamrat, på fest! Det ska bli jävligt roligt, med tanke på att alla gamlingar jag jobbat med också ska komma. Ska försöka hinna färga håret innan också, men jag har sån jävla utväxt så det är skrämmande! Lär säkert behöva två förpackningar färg, till det här långhåret. Jag behöver verkligen klippa mig, alla toppar är kluvna, tål inte se fanskapet!

Näe, nu ska jag väl se någon serie! Hörs!

Kommentarer


Publiceras ej