Partaj i storstan.

Jag var fan bergis på att man skulle vrida fram klockan söndag natt till måndag. Varför jag var så bergis, var för att det står i min kalender att man skulle göra det...måste ju fan ha varit ett tryckfel eller?! Aja, skitesamma...nu är det ju iaf sommartid, satt...

Var på partaj igår hos Rebecca, vi hade skitkul! Det var så himla skoj och få träffa alla gamlingar igen! Tror jag garvade konstant där ett tag, Stoffe cracks me up! Sedan drog vi på Memento, men det var inte så skoj där tyckte jag. Lite skumt folk och ingen man kände där, sedan var det svårt att hålla ihop oss. Så halv ett drog jag på Aveny och träffade en massa jag kände istället. Hängde iaf med Bella och hennes polare Mattis resten av kvällen. Standut Bläkk spelade dessutom, så det var ett jädra röj. Jag och Bella avslutade kvällen på McDonalds och sedan kom min lillebror och hämtade mig. En grymt rolig kväll!

Ska man göra nu då? Kanske ta en promenad?
Aja, hörs!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2010-03-29 17:52:21

Man vrider fram klockan 02.00 natten mot söndag. Kl 00.00 byter vi dygn, alltså ställer man fram klockan på söndag. Så du behöver inte reklamera kalendern.


Publiceras ej