Off to a good start!

Hihihi! Vilken rolig start på min dag... Jag brukar alltid läsa lite bloggar varje dag och jag har en storfavorit som heter Matplatsen, som finns på Bloggfamiljens hemsida. Iaf, jag hade i ett inlägg där Victoria, som skriver bloggen, undrade var man kunde få tag i goda BBQchips tipsat om Lidl's egna BBQchips, för dom är faktiskt ett av mina favoritchips! Och idag när jag läste bloggen, hade hon tillägnat ett helt inlägg om dom chipsen och tackat mig för tipset, då blev jag lite glad faktiskt! Det är ju trots allt min favoritblogg och hon har vunnit priser för bästa matblogg! http://www.bloggfamiljen.se/2010/06/04/goda-tips-till-helgmyset/#comments Här hittar ni inlägget.

Vet ni, jag fyller ju snart år! Det är mindre än två veckor kvar, men mitt dilemma är nu...vilken dag ska kalaset vara på? Jag fyller år på en torsdag, det betyder att dom flesta jobbar då, vilket även betyder att då kommer alla komma samtidigt på kvällen och det vet jag inte om jag orkar med. Så jag funderar om jag ska ta kalasandet på lördagen istället, så kan folk droppa in närhelst under hela dagen och kvällen istället. Jag tror det blir bäst, eller vad tycker ni?

Näe, nu ska jag väcka Patan, så vi kan röja upp här hemma! Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-06-05 23:03:51

Jag kommer ju även att komma på torsdagen bara så du vet ;)


Publiceras ej