Facebook, världens sämsta påhitt!

Facebook måste vara världens sämsta påhitt! Jag blir bara störd av att sitta på Facebook, men ändå sitter man där och plickar. Det är sjukt! Men det jag stör mig mest på, är alla jäkla dumhuvuden som sitter och pikar andra människor på sin status! Jag antar att Facebook till en början var tänkt att folk ska kunna prata med gamla vänner och släktingar man kanske inte har så mycket kontakt med runt i världen, som man kanske glidit isär med. Tanken var god, skulle man kunna säga... Facebook används nu till att döma ut och pika andra människor, istället för att ta det ansikte mot ansikte! Jag tycker det är så jävla ynkligt av folk, jag blir äcklad. Om man nu är så arg/less/besviken eller vad fan det kan vara, ja men säg det till den människan då?! Hur fans svårt ska det vara? Hua, jag är så less på att läsa...man borde väl blocka sådana människor?

Ja, sådär ja...nu fick jag det sagt! Så alla ni s.k "vuxna", kanske ska tänka efter en eller två gånger innan ni skriver era statusar, istället för att hänga ut vänner/släkt/ovänner m.m.

Men det är ju min åsikt!

Kommentarer

Postat av: carin

Publicerad 2010-08-06 07:42:10

Vad har du för konstiga vänner på facebook? Det undrar jag?

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-08-10 02:26:05

Carin: Ja, det undrar jag med...^^ Många är dock bekanta.

Postat av: Tina

Publicerad 2010-08-31 13:12:55

Om jag hyr ut min förening i andrahand utan att meddela föreningen kan jag (och såklart den som hyr) bli vräkta från lägenheten. Det är därför de undrar. Men visst är det lite roligt, han sa att mina grannar hade sett en man gå in och ut, men de hade aldrig sett mig, och de har ju hört att jag bor i grannhuset hos karln. Haha, vad skulle de göra utan mig?! ;P

Postat av: Tina igen

Publicerad 2010-08-31 13:13:44

*min lägenhet, menar jag såklart.


Publiceras ej