Stal från min bästa vän.

Inatt har jag stulit...en lista från Angie. Jag älskar listor! Here it goes...

46 saker du alltid har velat veta om mig..

1. Hur gammal är du om fem år?
 28 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Patan, vi har haft myskväll med ostbricka och filmer.
3. Hur lång är du? 157 cm.
4. Vem ringde du senast?
Mammsen, såklart.
5. Vem ringde dig senast?
Mammsen, för vi älskar varandra. :D
6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Vi ska bara dra och käka sen kommer vi :)".
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda, måste vara kring 14 år nu.
9. När såg du senast din pappa?
Längesen...men jag pratade med honom här i nyår.
10. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
11. När vaknade du i dag? Jag skäms nästa...men vaknade av att det ringde från Student Consulting kring 10, men somnade om till 12. Jag har ju inget liv satt..
12. Vilken är din favoritjulsång?
Oj, Have yourself a merry little christmas och Happy Xmas (War is over) tror jag.
13. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas jag har ett roligt och bra jobb, är lyckligt gift med Patrik och att vi bor i hus.
14. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inbrott, jag brukade låtsas att jag gjorde ett skyddsnät, som var oigenombrytbart, över hela huset och min familj. Då var man säker.
15. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hm, vi såg nyss Up, och den var riktigt rolig.
16. Hur stor är din säng?
160, då hamnar man inte för långt ifrån varandra, men man har tillräckligt med space.
17. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar Sony Vaio.
18. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast utan kläder, men ibland har jag pyjamas.
19. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra.
20. Vilka städer har du bott i?
Sundsvall och Timrå, även om Timrå inte är någon stad.
21. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
22. Är du social?
Jadå..inte nu kanske, har ju inget liv...och har inte råd att göra något satt..
23. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys Cookie Dough.
24. Vilken är din favoritefterrätt?
 Paj...Blåbärs-, ananas-, hallonpaj...ja, jag älskar paj! 
25. Tycker du om kinamat?
Aa, det gör jag..men inte för ofta.
26. Tycker du om kaffe?
Ja, men dricker bara när det bjuds.
27. Vad dricker du till frukost?
Te eller Multivitaminjuice.
28. Sover du på någon särskild sida?
Alltid närmast dörren.
29. Kan du spela poker?
Ja, men jag har inga bra strategier.
30. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Nej.
31. Kan du några andra språk än svenska?
English och grunderna i Tyska.
32. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag kan komma ihåg.
33. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
34. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning och kläder.
35. Äger du dyrbara smycken? Näe...inte vad jag vet.
36. Vilket är ditt favoritprogram på teven? How I met your mother, Greys, Desperate, Ugly Betty, Lost och True Blood...m.m.
37. Sover du med gosedjur? Näe..eller räknas Sigge, han är ett djur och han gosas.
38. Vad har du för ringsignal?
Sex and the city.
39. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jag tror mamma har en del.
40. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Någon förpackning från ett minneskort.
41. Kan du byta olja på bilen?
Hm, ja det tror jag...men jag har aldrig gjort det, Magnus på OK gjorde det senast.
42. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Näe, har inte planerat på att få det heller, Cruise Controller FTW!
43. Läser du dagstidningen?
Näe, någon gång på internet..
44. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Jag har inte kört bil på ett bra tag, men det var nog Mix Megapol.
45. När var du i kyrkan senast?
På Angies och Jonas bröllop.
46. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Fyra dagar med pappa i Norge, då jag fick hjärnskaking och nästan dog...Jag hatar Norge!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-01-08 20:17:24

You're welcome ;) Puss!


Publiceras ej