Massa brev och annat tjafs

Fick brev igår från Handels A-kassa, jag väntar ju på beslutet om jag ska få stämpla eller inte. Iaf, så blev jag såklart tvungen att komplettera med ett intyg från skolan att jag verkligen är utregistrerad ur deras register. Om jag inte skickade in dom papprena inom två veckor, så skiter dom i att ta ett beslut. Jag tycker det är rätt roligt att det hänger på om jag är utregistrerad från skolan eller inte...nu är jag ju det, sedan 23 november. Men när beslutet är taget, så ska ni se att det inte ens lite hängde på skolintyget..utan hur många månader jag jobbat heltid i streck. Handels, Handels, Handels...

Idag ringde dom från Student Consulting, det är där min jobbcoach är ifrån. Så nu har vi stämt möte, den 29 januari, spännande! Fick också brev ifrån Bilprovningen idag, 24 mars ska bilen besiktigas. Ska ta och höra av mig till Janni, så han får fixa mittenbältet och göra en motortvätt på bilen innan.

Jag är sjukt sugen på karra just nu...denna vecka har inte gått så bra. Nästa vecka kanske går bättre.
Nu ska jag se lite serier.
Hejs.

   

 
Några gamla bilder på Ebbe, när han var en lite bäbis.
Han är så himla fin!

Kommentarer


Publiceras ej