En helg med mycket göra.

Hej!

Min bil har frusit ihjäl. Den startar inte i denna kyla och dessutom har luften åkt ur ena framdäcket. Ska försöka ordna det där imorgon, får ta mig en promenad till OK och köpa en säkring till cigarettuttaget, så jag kan använda kompressorn för att pumpa däcket. Det är just typiskt att allt ska hända mig hela tiden, börjar ju faktiskt bli van eländet.

Hela helgen har bestått i att hjälpa min goa Angelica och hennes make att flytta till nya huset. Så vi har slitit hund allihopa, men det gick skitbra! Sedan stannade vi kvar och hjälpte dom packa upp lite och skruva upp möbler. Blev bjuden på pizza också, tippentoppen!

Imorgon ska jag och Patrik en sväng på arbetsförmedlingen, för att Student Consluting är där och har ComHem's arbetsgivare där, så vi ska lämna CV. Fast jag egentligen inte vill ha jobbet, men arbetsförmedlingen tvingar mig.
Just ja, jag var in till stan i fredags, på möte hos min jobbcoach på Student Consulting. Det var ganska skönt att få komma ut och känna att man gjorde någon nytta. Tjejen jag har är trevlig och jag hoppas dom kan hjälpa mig lite på traven nu då!

Aja, vi hörs!

Kommentarer


Publiceras ej