I'm a hustler baby!

Härom dagen la jag ut mina skolböcker på blocket och på Studentportalen. Det var ett smart drag må jag säga. Flera stycken som hört av sig och vill ha böcker. Idag skickade jag en bok till Umeå och imorgon kommer en tjej och köper fyra böcker. Det blir ju faktiskt lite pengar i plånboken. Skönt och få igen lite av det man lagt ut på böckerna, dom är ju inte direkt billiga! Fick även igen pedagogikboken som jag lånat ut till Tina idag och hon hade varit så gullig och lagt i en femtiolapp till mig, som tack för lånet! Det tyckte jag var bussigt!

Såg Sherlock Holmes i helgen också, den var skitbra! Den rekomenderar jag starkt! Bra skådisar också, Robert Downey Jr och Jude Law.

Just ja, fick ett brev från A-kassan igår angående mer kompletteringar. När jag läste brevet fick jag spunk! Det stod att det saknades arbetsgivarintyg, anmälan om arbetslöshet..ja, en massa grejer som jag helt enkelt hade skickat in i ett enda kuvert, för att undvika att papperna kom in olika tidpunkter. Iaf, jag ringde upp, eftersom jag vet att dom fått in papperna, då jag fått flera brev om mina papper redan. När jag får prata med en handläggare, så säger hon att det tydligen gått ut en "mall" till mig, som jag inte skulle haft. Även att det var samma tant som skickat ut den förra kompletteringen bara två dagar innan, som skickade den här...blir man nå trött eller? Handläggarna på Handels verkar komma från något jävla muppföretag alltså, har dom blivit rekryterade från Samhall/Midland eller? Suck, men i vilket fall som helst, kunde jag ignorera papperet.

Näe, nu ska jag laga något att äta...typ tånaglar.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-01-19 23:51:20

Hoppas du kunde köpa dig någon roligare mat än blodpudding för femtiolappen. =)

Postat av: mamma

Publicerad 2010-01-20 17:14:56

tånaglar blir bra dags för er att äta skit välkommen till klubben puss gumman


Publiceras ej