Beslutet är taget.

Fick mitt beslut från A-kassan idag, kommer inte få någon ersättning, som jag visste. Näe, så det är bara att harva på och försöka leva något slags liv. Vi var och lämnade några kompletteringar till Soc idag också, får se vad dom säger...inte för att vi lär få pengar från dom heller.

Men hur går det på jobbsökarfronten då, undrar ni? Jag söker något jobb i snitt varannan dag, alltså skickar in ansökningar. Hittills har två arbetsgivare hört av sig och tackat nej. Men jag fortsätter att söka hela tiden. På torsdag ska jag till arbetsförmedlingen och göra en uppföljning och på fredag ska jag till Student Consulting, på ett möte med min jobbcoach. Jag hoppas det blir givande...

Jag har iaf blivit sjuk nu...trodde i min enfald att det skulle gå över, but it did'nt! Jag har faktiskt inte varit sjuk på nästan ett år, det är rekord tror jag. Men vafan, det är klart jag ska bli sjuk nu, annars lider jag ju inte tillräckligt...

Aja, hörs!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-01-25 19:50:52

Näe, tänker inte köpa bara för köpandets skull :P Jag tänkte dock åka iväg till EM möbler i Matfors och Scherins(?) i Kvissle på onsdag. Vill du följa med? Så kan vi vara sjuka tillsammans :)

Puss!

Postat av: Tina

Publicerad 2010-01-29 13:36:47

De missade en del av cellförändringarna när jag var där för 3 veckor sedan.. Idag fick jag en ny tid, ska göra om det nästa torsdag. JÄÄY, jag har inte ens slutat blöda (eller jo, igår kväll, typ), så är det dags igen! Något less bara...


Publiceras ej