Resumé av helgen.

Helgerna går fort förbi alltså! Hela fredagen gick åt av jobb och sedan Birsta en sväng på kvällen. Efter det for vi till Lill-Eriks lägenhet för att städa lite m.m. Lördagen försvann lika fort den. Jag skulle hinna städa och tvätta hade jag tänkt, men jag hann bara tvätta och plocka lite. Sedan fick vi besök utan Lill-Erik och Henke, efter det var det middagsdags. Sedan skulle jag skjutsa Erik och hans polare till stan och när jag kom hem hade Ante, Anna och Vendela kommit för att mysa med oss, så vi såg mello och käkade godsaker. Ja, sedan var kvällen i princip slut, jag och Patan hann se lite Lost och Naruto på kvällen också.

Idag har jag och Angie varit en sväng på Dollarstore i Härnösand och handlat lite billiga nödvändigheter. Ja, mer än så har jag faktiskt inte hunnit idag. Blir träning ikväll och sedan kanske det blir lite relax, med bubbling och bastning, får se hur det blir.

Har iaf bytt till språjlans nytt bilbatteri igår också, så nu hoppas jag på att bilen ska fungera. Återstår att se om det är något annat som det är fel på, typ generatorn, men vill inte spekulera.

Aaa, men nu ska jag se något avsnitt av någon serie. Höres!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-03-04 23:46:13

Hur lång tid ska vad ta? Innan jag får svar menar du?! Det tog iaf 3 veckor och en dag sist.

Postat av: Travel in Uzbekistan

Publicerad 2013-03-15 06:13:02

all that is lost on the 'net.Which raises the obvious question of why I'm bothering to comment. But like I said earlier, I like irony! :-)


Publiceras ej