Jävla djurjävel!

Igår var jag på Arbetsförmedlingen och satt och lyssnade på Student Consulting, som ville att vi skulle börja jobba för ComHem. Men när informationen var över fick man välja om man ville stanna kvar på intervju eller inte. Jag valde att gå hem, eftersom tjänsten var i Härnösand och pengarna inte skulle räcka till bensin och att överleva. Näe, jag vill som sagt jobba här i Timrå/Sundsvall och ha ett jobb som dessutom genererar pengar...Kalla mig kräsen, men jag går inte runt på minimilön. Min jobbcoach var dessutom där, så hon visste att jag inte vill ha såna där jobb.

Idag har jag, Patrik och Erik varit hos Chris och spelat tv-spel och fikat. Fick en säkring av Erik också, så imorgon ska jag fixa bilen, helt själv. Hoppas jag lyckas.
Just ja, min kära Bella ska bjuda mig på bio på torsdag, för att hon är så himla snäll och tänker på mig i dessa eländiga tider. Så det ska jag verkligen komma ihåg! Hihi.

Näe, nu blir det lite serier innan sängen kallar.
Hejs!


Bellsebub och jag, efter en utekväll.

Kommentarer


Publiceras ej