Fullt ös!

Idag har jag varit flitig alltså! Kunde inte sova en blund inatt, men jag pallrade mig upp kl halv sju imorse, för att åka och jobba kl sju. Skulle egentligen jobba till tre, men fick jobba till fyra istället. Efter jobbet drog jag direkt till Hälsohuset och drog av en runda i gymet och springbandet, det kändes sjukt bra, eftersom jag missade fightnighten igår! Sen for jag till svärmor och fick i mig lite mat och fika. Så vid åtta var jag hemma, ganska aktiv dag, ME LIKE! Imorgon ska jag börja jobba halv sju, så det blir tidigt ikväll. Lär nog dra på gymet imorgon också, för då slutar jag tre, så det blir perfekt! Det är faktiskt rätt skönt att träna efter jobbet ändå, man har rätt mycket energi, eftersom man inte hunnit bli soffpotatis än och fortfarande är upp i varv.

Sen blir det väl en ledig helg, men jag hoppas på massa jobb nästa vecka också, ska höra med damerna på jobbet hur det blir.
Ja, nu önskar jag bara att detta håller i sig! Känner mig på mycket bättre humör, både psykiskt och fysiskt.
Hörs heeej!


HAHA, denna bild ska ramas in!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-02-17 16:02:36

Sådan husse sådan katt

/Mamma

Postat av: lindy

Publicerad 2010-03-19 17:41:53

HAHAHAHA skön!



Har du sökt sommarjobb på hl i sommar?


Publiceras ej