Vomit free since 93'

Ligger i soffan och njuter lite av den soliga förmiddagen vi fick idag. Tog lite sovmorgon idag, eftersom jag inte ska gå och jobba förrän kvart över tre. Jag har tagit fram en matlåda, så att jag inte behöver stressa med middag sedan. Efter dagens jobb är jag ledig i tre dagar. Imorgon ska jag följa med mamma in till stan en sväng, det blir skoj! Sedan tänker jag och Patrik äta skrov (ovanligt att jag vill äta skrov på min ätardag eller?). Haha, jag har hela ätardagen planerad känns det som! Man ser liksom fram emot att äta allt man längtat efter på veckan.

Denna vecka har faktiskt gått jääävligt bra, jag har gått till jobbet varje dag och inte ätit något godis etc. Det har gått bra alla veckor utom förra, för då drack jag julmust mitt i veckan. Jag har dock inte gått ner något mer i vikt, men det kanske kommer nu när jag börjat gå till jobbet, det blir ju en halvtimme om dagen och läkarna säger ju att man ska gå 20 min varje dag för att gå ner i vikt. Bara 3-4 kg till så är jag nöjd sen.

Hörs sen!


Sigge ligger och håller låda.

Kommentarer

Postat av: mammamu

Publicerad 2010-12-02 13:31:56

Mjaaa, ja va mysigt, men mysigare i fina bädden momma köpte

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-12-02 19:46:48

Glöm inte bort att komma in och säga hej till mig :) Puss!


Publiceras ej